Äckligt förbannad

Börjar bli så jävla less på allt just nu. Så fort man säger att något börjar gå sin väg, då faller allt samman. INGET går som det ska. Det kanske är små saker, men det är saker som är viktiga för mig! 
Som tillexempel, min iPod har gått sönder så nu måste jag använda min mobil för att lyssna på musik. Men det funkar ju inte heller! Vill ju kunna skicka via Bluetooth, men neeeeej, det vill inte heller funka! Men det ville sig funka i lördags, VARFÖR INTE NU?!?! Jag blir så jävla förbanand!!! Seriöst! Jag ska aldrig, ALDRIG mer säga att något går bra, då bara går allt åt helvete. Lika bra att låta allting vara piss så funkar det, eller?
Jävla anusfittäckelrövhålmedkukisig. FAAAAAAAAAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0