Flashbacks

Satt nyss och kollade in på mitt gamla handbollslags hemsida. Kan nog faktiskt medge att jag saknar handbollen. Lite till och från i alla fall. Men jag kommer inte gå tillbaka till att spela handboll. Mest på skoj i sånna fall. 
Kan ju berätta lite om anledningen till att jag slutade. För det första så började jag tröttna, efter att ha spelat handboll från kanske 7-8 års ålder så fanns liksom inte intresset kvar. Sedan i slutet där så kände jag mig bara inte som "en del av laget". Kan väl säga att jag kände mig orättvist behandlad om jag nu ska beskriva det med ord. 
 
Men nog om det! Har inget att göra just nu. Eller egentligen så har jag det, men jag orkar liksom inte riktigt... Men om man kanske skulle få tummen ur och göra det man ska göra? Äsch, vi får se vad jag gör!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0