071214

Helgen har varit rätt så fullspäckad. Kan ju börja med vad som hände i torsdags!
I torsdags så spelade jag Lasertag tillsammans med mina kära vänninor (lol) och det var verkligen superkul! Fick det som en födelsedagspresent av Hanna, Alina och Patricia när jag fyllde 18. Så i torsdags drog vi in till stan och spelade. Det var verkligen kul, så ska definitivt spela det igen! 
Sen efter det så mötte jag upp min finaste som sov över här tills idag i princip, hehe. Men vi var på bio i fredags. Hade tänkt se Interstellar, men så blev det ju inte eftersom vi satt fast på tåget i ca 1 timme för att någon var tvungen att gå på spåren... Så det blev Dum och dummare 2 istället! Sjukt rolig film, verkligen sevärd! 
 
Sen så har jag jobbat nu både lördag och söndag. Så jag har haft fullt upp i helgen! Hade bloggat tidigare om jag haft tid, men så blev det icke. 
Ska snart upp och käka pepparkakor och dricka lite glögg med föräldrarna, det är ju redan andra advent idag. Herregud, om två veckor så är det julafton... Och om tre veckor så är det nyår! Tiden går alldeles för fort... 
 
En liten "motivationsbild" så här på kvällskvisten. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0