131214

Och så sade Gud: må det finnas internet!
 
Eller något sånt, haha. Har varit utan internet i två-tre dagar nu pga dom där ryska hackarna eller vad det nu var.. Men nu är det tillbaka och jag kan blogga! 
Det har egentligen inte hänt så mycket på den senaste tiden. Men igår så kom Sanna och Michelle hem till mig och vi åt lite middag och satt och snackade bara. Det var riktigt mysigt! Det var länge sedan vi träffades alla tre, så det var skönt att få sitta och prata lite bara, ni vet sånt där standard girltalk typ. 
 
Idag är det då min födelsedag, grattis till mig! Blev uppvaktad på morgonen av mina kära föräldrar. Fick lite paket och sånt. Ska snart åka ner till centrum och kolla lite grejer, vet inte riktigt vad dock, mamma och pappa ville bara att jag skulle följa med, haha. 
 
Ska se om jag kan blogga lite mer senare! Annars så får ni ha en bra lördag! 
 
En liten fin bild kan jag bjussa på också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0