190815

Godmorgon bloggen! 
 
Tänkte passa på att blogga lite nu när jag äntligen har tillfälle till det. Ledig idag, så skönt! Så passar på att bara ta det lugnt idag. Ska dock ta och storstäda mitt rum och lite andra saker. 
Sen ikväll så ska jag äntligen gå på den där handleradkursen för att få skaffa körkort. Så efter det så blir det bara till att köra gärnet och ta mitt körkort fort som fasen, haha. Funderar på att åka på en såndär intensivkurs, men har ingen aning om vilken skola man ska vända sig till, så om ni har några förslag, hojta till! 
 
Tänkte ta och lägga mig ute och sola lite också, har knappt fått någon färg alls den här sommaren... Men det får man väl ta igen nu då!
 
Ha en trevlig onsdag allihopa :) 
 
Nej det är inte måndag, men tycker fortfarande att detta är något alla borde läsa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0