100215

Hej på er!
 
Har haft en hel del för mig den senaste tiden, så som vanligt, så har bloggen blivit lidande. Men nu är jag tillbaka för en liten uppdatering!
Helgen som var, var den första helgen på 3-4 veckor som jag verkligen var helt ledig, utan jobb. Så det utnyttjade jag till max! Var och bowlade med Linus och Sanna i lördags, super kul (bortsett från att jag förlorade, haha)! Sen resten av helgen så var jag bara hemma med Linus och degade i princip. Sen så jobbade jag på fritidset på måndag förmiddag, och sen så fick pappa skjutsa ner mig till Max för att jobba ett pass där. Och igår var verkligen inte min dag, tappade saker hela tiden och lyckades bränna armen på grillen i köket.. Så nu har jag ett fint stort rött märke på armen. Men det är sånt man får tåla när man är klantig!
 
Jobbade idag igen, men bara på Max den här gången. Sen så blir det ännu mera jobb imorgon och sedan PU samtal på torsdag på Max. Så full rulle hela veckan!
 
Har suttit och drömt lite nu också. Har under en längre period haft lite som en dröm att fira min 21-årsdag i Las Vegas. Så satt för skojsskull och kollade på vad en eventuell resa dit skulle kosta, och det var inte alls lika dyrt som jag trodde att det skulle vara! Men det är bara att börja spara redan nu då, haha. 
 
Fina brännmärket. Ser nästan ut som om jag har bränt mig på ett strykjärn i miniatyr storlek, haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0