120215

Hejsan hoppsan!
Känns som om jag har haft en riktigt produktiv dag idag. Var nere på Max för ett PU samtal vid halv 12, sen var jag hemma igen till ett och då började jag städa. Så jag städa mitt rum och så damsög jag i princip hela nedervåningen. Och nu så har jag fixat lite bankärenden. Tänkte göra lite andra jobbrelaterade saker sen. Så idag har varit en bra dag! Sen så kommer min finaste hit efter att han har slutat skolan. Så det kan inte bli bättre! Har dessutom fått riktigt roliga nyheter också som jag kommer skriva om senare tror jag. 
Men nu ska jag forsätta med massa saker medan jag fortfarande har motivationen uppe, haha. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har! 
 
Tyckte den var lite fin, såå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0