190215

Hejsan! 

Har haft ännu en produktiv dag idag (även fast jag vaknade halv ett, haha). Har gått igenom en massa saker i mitt rum och slängt saker som jag inte använder, osv. Känns riktigt skönt! 
Ska även sälja min gamla mobil, så kommer få lite pengar för den också! Men såg på hemsidan att värdet för telefonen sjunker mer och mer för varje vecka som går, helt sjukt. För när jag kollade för ca 4 månader sen så skulle jag ha fått omkring 400 för den, men nu så får jag bara 300 typ. Och så stod det att om jag sålde den nästa vecka så skulle jag bara få typ 200 för den, haha. Kände att jag blev lite stressad av det! Men nu är det på g i alla fall. Använde mig av tjänsten pantaluren.se. Känns som en legit hemsida och att man dessutom kan donera lite av pengarna från telefonen till valfri organisation! Det är ju toppen!
 
Nu ska jag återgå till att städa rummet, så bloggar senare!
 
 
Underbar låt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0