270215

Ska börja detta inlägg med att prata om den där jäkla klänningen som cirkulerat på internet ett tag. Jag blir tokig! Imorse så såg jag sen som vit och guld, sen så när jg kollade igen senare på dagen så var den blå och svart, och nu så förblir den bara svart och blå. Jag fattar inte! Har läst lite på tumblr om olika teorier och sånt, men jag vet inte. Testade i alla fall att skicka bilden till mamma, och detta var hennes svar: 
 
 
Haha, så konstigt alltså...
 
Men idag så har jag inget riktigt inplanerat. Tror jag ska ner till centrum för att köpa lite fredagsmys. Måste även kolla efter en liten förvaringslåda jag kan ha i min garderob. Har alldeles för mycket kläder och skit i min garderob alltså.. Men likförbannat så köper man bara mer och mer, haha. Som exempel, väntar just nu på en kläning från H&M som jag spontanköpte i tisdags, haha. Jaja, man får väl bara skylla sig själv #ilandsproblem. 
 
Nej men nu ska jag hitta på något att göra. Ha det bra hörrni! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0