180115

Det är lite otroligt att jag fortfarande har folk som kikar in på min blogg, haha. Men det är uppskattat!
 
Har haft rätt så mycket för mig på sista tiden, därför har bloggningen hamnat lite på hyllan. Men vill verkligen ta upp det igen nu, så ska försöka skriva lite mer! 
 
Vaknade rätt så sent idag, runt halv 12, men behövde verkligen sova ut. Har jobbat hela denna vecka, plus att jag ska jobba idag. Men det är skönt att jobba, för då känner man sig inte så lat haha. Det var det jag var orolig över efter studenten, att jag skulle bli värsta soffpotatisen som inte orkade göra något. Men nu har jag ändå tre olika deltidsjobb, så jag har fullt upp! 
 
Ska som sagt jobba idag, börjar vid halv 5, så har lite mer tid här hemma till att ta det lugnt. Så passade på att köpa hem lite grejer på nätet också, hehe. Köpte två tröjor, varav en var en träningströja, för nu jäklar ska jag ta tag i gymmandet! Har egentligen ingen riktigt ursäkt till att inte gymma, för mitt jobb ligger ju ca 50 meter ifrån gymmet. Men nu jäklar, summer 2015 (eller något)! Sen så får man ju lite mer motivation till att träna när man har nya, snygga gymkläder. 
 
Ska nog ta och städa rummet nu, det behövs faktiskt.. Ska försöka blogga mer i framtiden, men vi hörs när vi hörs! 
 
En bild från instagram. Följ mig vettja! @johannaberndtson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0