200115

Helluu!
 
Idag har varit en lugn och skön dag. Hann till och med att åka till gymmet idag! Första gången på jag vet inte hur länge.. Men som jag nämnt tidigare, så är det nu ändrig på det. Var riktigt skönt att träna faktiskt, har saknat det. Så mer träningstillfällen ska det bli! 
 
Men imorgon så blir det jobb igen, på fritidset. Sen så ringde chefen på Max och frågade om jag kunde jobba något denna vecka, så ska jobba där på torsdag, fredag och söndag. Så det blir massa caaash sen. Haha. 
 
Men eftersom jag inte gjort så mycket annat idag förutom att gymma så har jag planerat en liten ta-han-om-mig-själv kväll, #justgirlythings, eller något. 
 
Har inte så mycket mer att skriva nu, så vi hörs senare!
 
 
Idag på gymmet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0