130715

Helt otroligt att det fortfarande finns vissa som kollar in på min blogg, haha. Har inte skrivit på... Jag vet inte hur länge! Men kände att det var dags nu. 
 
Ska aldeles strax pallra mig iväg till gymmet. Känner att jag verkligen måste passa på nu när jag äntligen är ledig! 
Officielt så börjar min semester idag, men har varit ledig ända sedan i fredags. Börjar redan känna mig lite rastlös haha. Måste väl bara komma in i "ledighets-känslan".
 
Appropå semester, på måndags så åker jag med familj till Berlin i tre dagar! Kommer bli jättekul tror jag. Och eftersom vi kommer gå runt en hel del så köpte jag ett par nya skor från Nike. Har inga andra bekväma skor som klarar av att man går långt i dom. 
 
 
Hoppas verkligen att dom kommer fram i tid! Dom ska komma på fredag, men man vet ju aldrig. Så ni får gärna hålla tummarna för mig, haha. 
 
Nu ska jag packa ihop gymväskan och byta om, så vi får se när jag skriver igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0