201015

Äntligen! Dagen jag har väntat på så länge är äntligen här! Dagen jag får byra kläder på jobbet och äntligen kalla mig själv för assistent! 
Jag hade egentligen min s.k. uppkörning förra måndagen, men det gick ju inte så där jättebra om man säger så. Så igår fick jag chansen igen och köra på med nya tag, och jag klarade det! Så nu får jag mer ansvar och får bestämma mycket mer, vilket är så skööönt, haha. Har längtat efter att få kunna styra mina pass så att det går som jag vill. Så det känns verkligen bra det här. Plus att det kommer se sjukt snyggt ut på mitt CV sen att jag har chefskunskaper ;) Men ska inte byta jobb än på ett tag, ska jobba kvar som assistent ett tag, och så får vi se vart jag hamnar senare i livet. Men för tillfället så är jag så otroligt nöjd! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0