211015

Halloj! 
 
Idag känns som en riktigt bra dag! Har äntligen fått bekräftat att jag får ledigt första veckan i december, för jag och ett gäng tjejer ska åka till London! Så har äntligen bokat mina biljetter, så nu är det bara att vänta och tagga till. Kommer bli så kul! Blir första gången jag åker själv utomlands med bara vänner, haha. Har ju visserligen åkt till Frankrike med kyrkan och så, men det var ju liksom inte samma sak. I alla fall, kommer vara borta 3-7 december. Ska se till att ta med mig min kamera och fota så mycket som möjligt. 
 
Sitter för tillfället och väntar på att det ska blir dags att börja röra sig mot jobbet. Ska ha personalmöte idag, kommer bli superskoj! Ska nämligen bowla i Kista efter mötet tillsammans med hela personalstyrkan, haha. Så idag känns bara som en toppendag.
 
Hoppas ni andra har en lika bra dag som jag själv! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0