250915

Hejsan hoppsan!
Ett tag sedan vi pratades vid, eller hur? Kände för att skriva lite, så varför inte passa på att göra det nu liksoooom.
Sitter och väntar på att Linus ska höra av sig. Ska hem till honom idag, för imorgon så ska vi fira hans syster som fyller trettio! Kommer bli superkul! 
Men som sagt, sitter just nu bara och väntar och har inget bättre för mig. Har redan packat ner allting som ska med, så lite därför jag sitter och skriver på bloggen just nu, haha. Vill fortfarande blogga, för jag tycker att det är kul, men livet kommer imellan, dessutom så har jag inget intressant att skriva om ändå. Blir ju mest att man skriver om jobb i princip, haha. Och det är ju inte alltid så kul att läsa om. 
 
Nej men ska försöka hitta något annat vettigt att göra, så vi hörs när vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0