171016

Herregud, det har gått nästintill ett år sedan jag skrev något här senast! Lite tråkigt, då jag har haft tankarna om att börja blogga igen, men ibland kommer livet imellan. 

Så, vad har skett under detta år då.. Inte så jättemycket helt ärligt. Jobbar kvar på Max som assistent, trivs som satan. Kan inte ha bett om ett bättre jobb eller bättre kollegor! 
Vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva, haha. Kanske därför jag inte har bloggat på ett tag... Men ska försöka bättra mig, gillar verkligen grejen med att skriva och dela med mig av saker osv. Så ska börja med att försöka lägga upp en uppdatering någon gång i veckan i alla fall.
 
Kan ju börja med att berätta att jag ska till IKEA idag med päronen. Ska kolla på lite saker till rummet och eventullet lite "flytta-hemifrån-saker". Det börjar ju bli dags liksom! Men har planerat att körkortet ska komma i första hand, sen blir det till att leta lägenhet lite mer seriöst. För tillfället sitter man hemma och kollar igenom lite på Hemnet och drömmer, haha. 

Imorgon blir också en spännande dag! Ska till Cirkus med min fina syster och kolla på Placebo! Om ni inte visste, Placebo har varit mitt favoritband sen jag var ungefär 12-13 år gammal. Kommer bli andra gången jag ser dom live, och jag är så taggad!

Onsdag har jag inget speciellt inplanerat, ska nog försöka ta mig till gymmet, har inte varit där på ett tag då jag gått och blivit förkyld..
 
Men nu är det måndag och en ny vecka har börjat. Då kör vi!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0